09 veebruar 2012

Kanatiivad sidruni-tšillimarinaadis, jälle Vietnamist

Eestimaa talve sobib "natuke aasjat" (kes teab, see mõistab) suurepäraselt. Teeb tuju heaks ja ajab kuuma sisse. Viimasel ajal ei saa kuidagi ilma kireva minevikuga Vietnamita. Ehk tuleb see sellest, et kahe eriti jäise hommikupoolikuga ahmisin läbi lugeda "Samba, sake ja tšillikauna". Lihtsalt nii hea jutuvestja on maailmarändurist Juta. Või et parajasti on võimalus lugeda Silja üliaktuaalseid, detailseid ja inforikkaid ülevaateid Saigonist, Hanoist jne.. Tundub, et toit on vietnamlasele tähtis! Lihtne söök on ka maitsete poolest  nii hästi tasakaalus, et võib näppe limpsima jäädagi..

Kanatiivad sidruni-tšillimarinaadis

12 kanatiiba (kolmeks lõigatud)

Marinaad
2 cm ingverijuurt
2 küülauguküünt
1 tšillikaun
1 sidruni mahl
3 sl taimeõli
1 sl suhkrut
2 laimilehte või 1 laimi koor
1 sl värsket koriandrit
1 sl sojakastet
1/2 tl soola

Haki peeneks ja sega marinaadiained. Lõika kanatiivad lülidest väiksemateks paladeks ja pane marinaadi maitsestuma vähemalt 1 tunniks, parem üleöö. Küpseta ahjus 200 kraadi juures 45 minutit või grillil.
Söö riisiga. Riisi kasta näppudega küpsetusvedelikku. Ei ole loomamoodi, pole iial näinud mõnd pudulojust esikäppadega sööki suhu tõstmas.




4 kommentaari:

  1. Oi kui ilusaks Sinu sõnad minu reedeõhtuse meele tegid! Suur aitäh Sulle. Ütlemata suur rõõm on teada saada, et minu raamat Sulle meeldis! Sinu kanatiibasid vaadates meenus mulle üks teine kanatiivaroog, mida ma Tais olles valmistasin ja mida nüüd vahel jälle teinud olen: http://jucjaco.blogspot.com/2010/02/karamelli-laimi-kanatiivad-ehk-retsept.html
    Äkki meeldib Sullegi, maitsed on vägagi vietnamipärased :). Ilusat nädalavahetust!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh Juta..raamatuelamuse ja maitsva viite eest! Ei ole veel jõudnud Sinu varianti proovida, aga kindlasti teen seda! Palju rõõmu ja raamatule edu!

      Kustuta
  2. Marju, aitäh Sulle! Nii tore on sellist asja lugeda, tõesti!!!:) Mul on väga hea meel, kui saan uusi asju jagada ja tutvustada. Ja tundub, et Juta raamat tuleb ka endale soetada, et mitte suurepäraset lugemiselamusest ilma jääda:) Väga kena, et Sa oma leide jagad. See vihje Mozza retseptide osas läks ka minu puhul kümnesse.
    Tervitused Singapuri lennujaamast:) Hetkel veel reibas, sest 30 tunnisest tagasisõidust on alles kolmandik läbitud. 13,5 tunnine lennusõit Amsterdami aga kohe varsti alagamas ...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Rõõmsat kojujõudmist, Silja! Kirjutasin oma õele, et ta ostaks mulle ühed Pedro kingad Changi`st, aga igaks juhuks tšekkasin internetist ja vaat siis- Pedro asemel Bata! Oh maailm ja tema arengud! Aga teiselt korruselt saab loodetavasti jätkuvalt söögiks chilli crab`e, nii maitsvad , kindlasti Sul juba järele proovitud! Ja pista varbad jalavõdistjasse ja imetle liblikaparki! Kohe kirjutan Sinu blogisse, mida ma sellest arvan.

      Kustuta